3.07.2007

M巾勁過韓農!







話說3.7協助平等機會婦女聯席做三八行動, 針對兩位特首候選人政鋼冇女性角度, 策劃"向衛生巾學習"的記招行動, 結果發現M巾勁過韓農, 特首大屋、以至警察都怕左我地, 勁好笑, 以呈現了性禁忌與 authority的對立面.

話說3.7當天下午, 三十幾人包括團體、外傭等聚集中環太子大廈玩野. 示威物品包括我咁高的巨M巾一條, 及示威牌約廿塊, 每一塊都貼上打開的M巾一條. 我地先以兩位候選人的政鋼兩本, 進行M巾測試, 以藍威寶當頭淋落兩本政鋼上, 當然濕晒, 表示兩本政鋼都漏M完全冇女性角度. 然後袋巾12.00來到接請願信, 佢咁有心接信, 我地都比比面將條巾入落公民袋比佢, 喻意"袋好呢條巾", 不過我地事前安排示威牌貼滿打開的M巾, 記者影相時當然用M巾圍袋巾, 效果認真好睇!

戲肉係我地幾棚人操上曾大屋, 點知警察支支左左, 唔比我地去正門遞信, 迫我地行下亞里畢道的後門. 好啦, 行到上去都要圍我地, 唔比遞信, 仲要再加多一車男警圍, 後來我地懷疑M巾太多, 再來多7-8個女警圍住條大M巾, 足足三十人圍地我十二, 三人. 有主持大局男警表示, 我地咁大條巾操上曾大屋, 請願信又貼上M巾, 你叫曾特首點收先.....汗

好啦, 你地唔收, 我地就貼在牆上! 我地仲準備左條32cm夜安大m巾, 上面寫住"我要做好呢條巾", 連埋請願信貼在牆上。點知男警見係咁, 竟然唔敢拆番落黎, 搵矮過我既女警拆, 超, 我梗係貼上D啦, 鬼叫你矮過我呀. 混亂間示威物品--夜安M巾竟然跌O係地, 仲係沙展男警的鞋頭位置! 堂堂示威物品咁重要, 佢竟然唔敢執, 叫隔壁的女警執, 哈!

咁好玩既野, 都出到11份報紙, 算係咁啦。

標籤:

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Thank you.

I love it! I wish I could join you... this is fun!

17:44  

發佈留言

<< Home