3.17.2011

好累

我發現我遇到的law人好似都有一種特質, 就係clam、斯文、一種好有系統咁同你對話、及會思考一會才回答你問題。呢度,我遇到來自印度、南韓及日本的LGBT law人, 又咁岩都係gay man, 都有呢種特質。

這幾天都很累, 特別因為每晚都有娛樂節目, 而每朝conference的第一場愈來愈早, 由第一天的9am到今天係8:30am。我住在山頂, 每天都要花10-15分鐘行落山, 當然晚上就要行上山, 累死了。

第二天聽了3場, 包括lesbian health, 一位女同志說她在患上乳癌時, 如何被漠視於異性戀主流醫療體系。一場是關trans youth, 如何提供服務給他們。另一場很正, 就是一個digital 錄像/影像project on transman,以全裸或半裸照片展示8個transman的多樣化,即晚還播放這條叫assume nothing的片子,可惜撞左mori cultural dinner,而我又訂左位,無緣去看。但我和導演傾過,希望她可以在香港同志影展播放。assume nothing已經在歐美多個城市播放,得到非常大的回響,希望有緣在香港見吧。

晚上的毛利文化宴,唔,其實也是有趣的,除了毛利傳統歌舞開幕,接著是來自太平洋島的Faafafine的Drag Show。11時完了後,再順道去附近一家Les Bar,因為聽說有les party。入到去,其實見到她們飲酒跳舞,不過因為三唔識七,又好難Join埋一齊玩。而且已經很累,回酒店去了。

0 Comments:

發佈留言

<< Home