4.06.2010

housewarming第一劑: 洗碗+洗碗+洗碗

一直好期待搞house warming, 我甚至在入伙時已經想了要吃甚麼, 結果在剛過去的星期一5/4晚清明節正日搞了! 類似大部份人生的第一次一樣, 結果係「哦, 原來係咁」, 同埋一團糟。
因為我對於焗爐的烹調時間不能掌握, 以致大家基本上是餓著肚子隔大半小時才等到下一個菜 (好處係, 所有食物大家都會在五分鐘內掃光光)
我發現自己整晚在洗碗+洗碗+洗碗, 第二朝起來也是洗碗, 然後第二天晚上還在洗碗.
仲有, 那個玻璃廚房確然讓我這個廚藝不精的人帶來壓力, 因為你會老是發現, 無論你在煮菜、洗碗定刨薯仔皮, 都總也有幾個人爬到玻璃窗上眼仔碌碌咁望住你。
車, 唔緊要, 仲有下次下次再下次, 少少事難唔到我。
衷心多謝來參與我的第一次暖屋派對的所有朋友, 餓住肚仔包容我出菜慢屋仔細, 好多謝你地張靚靚地毯同焗爐。

0 Comments:

發佈留言

<< Home