3.30.2010

OH MUSIC!

由於買了新玩具的原因, 一直心思思想懶在家中試碟. 今天終於有時間, 早點放工回家, 好好享受這件新玩具.
新買的是lady gaga的新碟, 還有去年努力找回來, 兒時一聽難忘的驚世搖滾作品, pink floyd的the wall.
首先是為自己煎了一份紐西蘭西冷牛扒, 可惜因為我太害怕太生, 因此......好吧, 我承認, 剛剛吃的每一啖, 真係咬到牙都軟, 吃一啖要休息幾分鐘!
突然有一隻野飛左入來, 我真係唔明, 點解密室都可以有昆虫! 我瘋狂噴那枝人蓄無害有機殺虫水, 大概是太過有機了, 小昆虫看來還是很生猛, 那我只好隔著紙巾人手捉拿, oh, 好難受. 但自己住就是這樣吧, 屋子中再不會有第三者幫你清理現場, 你可以懶著不管, 因為反正, 工作還是跑不掉
算, 還是好好享受兩隻dvd.
lady gaga實在太正, 癲人一個, 自去年gaga在華盛頓同志遊行發聲, 我真係覺得佢好正, 在新的mv中以汽水罐捲髮真係一絕, 與beyonce極les意味的video phone真係笑到我死.
再玩pink floyd天碟, 無計, 太有政治意識, 唔愛你唔得! 82年的作品, 現在依然對題
諸如反教育的那一首
“We don’t need no education.
We don’t need no thought control.
Hey! Teachers! Leave them kids alone.
All after all it’s just another brick in the wall."
其實牆在那裡? 就在你我四周!
反戰, 反歧視, 談生命, 談戀愛, 談控制, 談國家
導演alan parker的影像實在太勁
獨居進入第三星期, 仍然享受中...

0 Comments:

發佈留言

<< Home